ERASMUS + KA2 PROJESİ SANAL HAREKETLİLİK (ERASMUS + KA2 PROJECT VIRTUAL MOBILITY)

ERASMUS + KA2 PROJESİ SANAL HAREKETLİLİK (ERASMUS + KA2 PROJECT VIRTUAL MOBILITY)

08.11.2021 137

ERASMUS + KA2 PROJESİ SANAL HAREKETLİLİK

OKULUMUZUN STEAM FOR KİDS PROJESİNİN SANAL HAREKETLİLİK ÇALIŞMALARI

Erasmus + Programı Mesleki Eğitim Stratejik Ortaklıklar (KA202) Faaliyeti 2020 Yılı Teklif Çağrısı kapsamında 2020 yılı Teklif Çağrısı Döneminde sunulan 2020-1-TR01-KA202- 092542 proje numaralı ve "Steam For Kids" projemizin 1. Hareketliliği olan C1 faaliyeti Romanya'daki okul öncesi eğitim kurumunun ev sahipliğinde 08.11.2021-12.11.2021 tarihleri arasında çevrimiçi olarak yapılacaktır. Etkinliğe 5 farklı ülkeden okullar katılacak olup projedeki görevlerini yerine getireceklerdir. Projemizde yer alan Avrupa ülkeleri ise Bulgaristan, Romanya, Slovenya ve Litvanya'dır.

5 Günlük Faaliyet Programı;

Birinci gün (Teori ve pratik):

- Kurum tanıtımları (Her kurum).

- Bilim üzerine eğitim ve uygulama Slovenya - Litvanya)

İkinci gün (Teori ve uygulama):

- Teknoloji konusunda eğitim ve uygulama çalışmaları (Türkiye)

Üçüncü gün (Teori ve uygulama):

- Mühendislik uygulama ve uygulama çalışmaları (Türkiye)

Dördüncü gün (Teori ve uygulama):

- Sanatsal eğitim ve uygulama (Bulgaristan)

- Matematik üzerine eğitim ve uygulama çalışmaları (Romanya)

Beşinci gün (Uygulama):

Ev sahibi kurum başka bir anaokuluna davet edilecektir. Anaokulu kendi deneyimlerini paylaşacak.

 

Bilim: Slovenya - Litvanya

Teknoloji: Türkiye

Mühendislik: Türkiye

Sanat: Bulgaristan

Matematik: Romanya

 

LTT toplantısının temel amacı, çocuklar için STEAM hakkında bilgi paylaşımı ve yenilik aktarımı sağlamak ve proje çıktıları için gerekli bilgi ve materyalleri hazırlamaktır. LTT toplantısının beklenen sonuçları aşağıdaki gibidir:

 

a. Kurumlar arası işbirliği geliştirildi.

b. Katılımcıların yabancı dil iletişim becerileri gelişti.

c. Katılımcıların çocuklar için STEAM hakkında mesleki bilgi ve becerileri geliştirildi.

d. Kültürler arası farkındalık arttı.

e. Katılımcılar arasındaki işbirliği gelişti.

f. Çocuklar için STEAM için sağlanan yenilik transferi.

 

 

ERASMUS + KA2 PROJECT VIRTUAL MOBILITY

VIRTUAL MOBILITY STUDIES OF OUR SCHOOL'S STEAM FOIR KIDS PROJECT

Within the scope of the Erasmus + Program Vocational Education Strategic Partnerships (KA202) Activity 2020 Call for Proposals, the C1 activity, which is the 1st Mobility of our "Steam For Kids" project with project number 2020-1-TR01-KA202- 092542 submitted in the 2020 Call for Proposals Period, the school in Romania It will be held online between 08.11.2021-12.11.2021 hosted by the pre-school education institution. Schools from 5 different countries will participate in the event and fulfill their duties in the project. The European countries involved in our project are Bulgaria, Romania, Slovenia and Lithuania.

5-Day Activity Program;

Day one (Theory and practice):

- Institution introductions (Each institution).

- Education and practice in science (Slovenia - Lithuania)

Second day (Theory and practice):

- Education and application studies on technology (Turkey)

Third day (Theory and practice):

- Engineering application and application studies (Turkey)

Fourth day (Theory and practice):

- Artistic education and practice (Bulgaria)

- Education and practice studies on mathematics (Romania)

Fifth day (Practice):

The host institution will be invited to another kindergarten. Kindergarten will share its own experiences.

 

Science: Slovenia - Lithuania

Technology: Turkey

Engineering: Turkey

Art: Bulgaria

Mathematics: Romania

 

The main purpose of the LTT meeting is to provide information sharing and innovation transfer for children about STEAM and to prepare the necessary information and materials for the project outputs. The expected results of the LTT meeting are as follows:

 

a. Inter-institutional cooperation was developed.

b. The foreign language communication skills of the participants improved.

NS. Participants' professional knowledge and skills about STEAM for children were developed.

D. Increased cross-cultural awareness.

to. Collaboration between participants improved.

f. Innovation transfer provided for STEAM for children.